Tiskárna Xerox hlásí chybu: Usadit znovu kazetu

Vlastníte laserovou tiskárnu Xerox a vyměňujete starý toner za nový? Tiskárna Vám i po vložení toneru začne hlásit jednu z těchto chyb:

093-961 Usadit znovu kazeta purpurová
093-962 Usadit znovu kazeta azurová
093-960 Usadit znovu kazeta žluté
093-926 Usadit znovu kazeta černá

Na místě by bylo dobré zkontrolovat zda, jste koupili dobré tonery do tiskárny Xerox. Jinak řečeno, zda se jedna o správné kazety, které pasuji do vaší tiskány. Pokud jste si jistí označením toneru, tak jste nejspíš pořídili kompatibilní tonery Xerox.

Proč tento problém nastává?

Je to z toho důvodu, že firma Xerox vyrábí tiskárny, které jsou určené buď pro východní, nebo západní Evropu. Zatímco pro ČR jsou určeny tiskárny Xerox pro západní Evropu, tak se k vám do domácnosti se mohla dostat tiskárna pro východní Evropu. Může se jednat o šedý dovoz, taková tiskárna je pak levnější. A za těchto okolností se může stát, že Vám tiskárna bude hlásit chybu s kódem 093-961, 093-962 atd. Jelikož do tiskárny určené pro východní Evropu vkládáte kompatibilní tonery určené pro západní Evropu. Může to být, ale i na opak. Kdy Vy máte tiskárnou správnou, ale prodejce Vám prodává tonery, které jsou pro východní Evropu. Takový problém můžete vyřešit jen kvalitními kompatibilními tonery, renovovanými či originálními tonery Xerox.

U nás koupíte jen kvalitní tonery Xerox, pokud by však k danému problému došlo, tak Vám tonery vyměníme za správné nebo Vám vrátíme peníze. Takže Vám můžeme zaručit garantovaný nákup.

Nejčastěji tento problém nastává u tiskáren Xerox 6000, 6010, 6015, 6025, 6027, 6022, 6020.